søndag 6. februar 2011

Vinterland

Det er fremdeles vinter og noen bilder trives litt bedre i vintervær enn de jeg dreiv å sulla med sist helg. Her har jeg prøvd å spille på lag med vinteren i stedet for å unngå den. Men her var det ganske god sol ute og da.

Jeg lekt litt med noen ferdigkjøpte porselensdyr. Jeg tenkte egentlig å legge begge parene ut for salg på epla, men ene pingvinen viste seg å ha en liten skjønnhetsfeil på baksiden + at jeg hadde egentlig veldig lyst på dem selv.. hehe!

Joa.. så ble det enda et øredobbepar på krapylet ;)

Først bunnyene som finnes til salgs på epla. De er rosa, de er søte, de henger i 925 sølv(alt metall i øredobbene er 925 sølv) og de leker med lyseblå, tjekkiske glassperler:


Så var det porselenspingvinene da. Isflakene under pingvinene er skjellchips(alt metall 925 sølv):


Det er egentlig ganske fint med vinter, så lenge det er så fint vær som nå. Disse bildene er ikke helt nye da, men i morges såg jeg at sola hadde dukket opp igjen. Det var faktisk så herlig vær i dag at plaststolene måtte ut slik at vi kunne sitte i solveggen og drikke te :)

*løpe for å fortsette å nyte det herlige været :)*

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny vårgrønn blogg! Jeg likte den flotte blomsterkvisten på toppen! Og pinvinenenenenene... :-)

    SvarSlett
  2. Takke-takk :) ...måtte ha med meg grønnfargen(selv om det er en litt annen grønnfarge) videre fra gamle vgb-dager.

    SvarSlett