tirsdag 1. februar 2011

Gubbesmykke, sol og et par øredobber

Jeg begynner det første smykkeinnlegget med noe jeg ikke så ofte lager - et herresmykke, men gubben må da pynte seg litt i blant han og :)

Treperler, skjellchips og nøtteperler + lås i 925 sølv. Han påstår han liker det, og det blei da i grunnen litt tøft og maskulint.



Jevnt over syns jeg ikke det er noe særlig lett å ta bilder nå om dagen. Vinteren er mørk og jeg savner sommersola, men sollyset kikka så vidt innom i helga, så da prøvde jeg meg på å få tatt noen bilder før det forsvant igjen.

Siden sola var litt av og på så var det ikke alle bilder som ble like bra, men jeg skal prøve meg på å ta med et lite bilde av favorittøredobbene mine. De er så enkle, så enkle at de er ikke noe å vise frem som en stor bragd å ha lagd, men det er kanskje akkurat fordi de er så enkle at jeg elsker å gå med dem. Disse kan jeg bruke uansett hva jeg har på meg. Til hverdags eller til fest :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar