lørdag 31. mars 2012

ABS Challenge - mar

[ENG]: English description here: http://www.flickr.com/photos/53205157@N05/6885729048/in/photostream/


[NOR]: Jeg fikk lyst til å delta på den måndelige utfordringen til ABS(Art Bead Scene) igjen. Er en stund siden sist og også en stund siden sist jeg har lagt ut noe nytt nå.

Denne månedens utfordring var å la seg inspirere av bildet "Le Moulin a Poivre" av Van Gogh:




Her lot jeg meg inspirere av fargene og stemningen i bildet mer enn noe annet. Beklager de superblå skyggene på bildet av armbåndet. Jeg er ikke helt sikker på om det var lyset eller fotografen eller hun som redigerte bildene(begge de to siste var visst meg.. hehe!). Men her kommer det altså:
Her har jeg brukt blå perler i rødleire og porselensperler som jeg har laget crackle-effekt på og framhevet med jernoksyd. Dette er tredd på smykkewire i kobberfarge og avsluttet med wireguardian og øsken i kobber. Så har jeg hengt på et lite hjerte ved låsen da.Ett bilde til da:


That's all folks ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar